diriku , kehidupanku , kebahagiaanku .. aamiin

diriku , kehidupanku , kebahagiaanku .. aamiin
aku tak sempurna ..jangan mengaharapkan yang lebih dariku :)

Thursday, October 18, 2012

bernafas lagi .. Alhamdullilah :)

Assalammualaikumm ..hehee , masih tak tidur lagi , penangan kerja malam di tujuh sebelas n sekarang resultnya susah untuk melelapkan mata ..oke ! apa yang tersurat , itu yang tertulis dan itulah yang terjadi ..21 tahun hidup , erm dah rasa berat sangat bahu neyy nak pikul semuanya ..aku berharap sangat-sangat tuhan tue bukakan pintu hati aku , lembutkan hati aku , kerana yang sekarang neyy bukan aku ..aku cuba berubah untuk orang sekeliling aku , untuk orang-orang yang aku sayang walaupown berat ..aku tak baik cuma mampu berdoa supaya menjadi baik :) semoga diperkenankan ..berharap hari-hari yang mendatang akan ada  sinar untuk aku dan akan ada sesuatu yang sangat membahagiakan muncul dalam hidup aku ..insyaallah ..aamiin :D


No comments:

Post a Comment