diriku , kehidupanku , kebahagiaanku .. aamiin

diriku , kehidupanku , kebahagiaanku .. aamiin
aku tak sempurna ..jangan mengaharapkan yang lebih dariku :)

Wednesday, October 17, 2012

bukan informer 1 dunia cuma meluahkan rasa ^^v

Assalammualaikum ..cuma nak kongsi apa yang aku rasa sekarang neyy ..ya betul kata orang kalau kita berubah kerana seseorang bukan ikhlas kerana Allah s.w.t perubahan kita hanya sekejap dan sementara..aku bukan bercakap untuk ditujukan pada siapa-siapa ..neyy lar yang dirasakan aku sekarang , ye ak terfikir-fikir belum masanya kott aku nak jadik baik sepenuhnya ..erm tah lar ,mugkin perubahan yang aku lakukan tak dihargai ..tapi aku still nak cuba yang terbaik , cuma bukan sekelip mata benda tue akan terjadi..so pada siapa-siapa yang reading aku punyer blog , mintak tolong sgt-sgt tak perlu nak menghakimi atau mengadili aku sebab aku tahu aku tak sempurna .. :) myself mystory my future


No comments:

Post a Comment