diriku , kehidupanku , kebahagiaanku .. aamiin

diriku , kehidupanku , kebahagiaanku .. aamiin
aku tak sempurna ..jangan mengaharapkan yang lebih dariku :)

Thursday, October 18, 2012

bersiap ! siap ! siap ! dan sediaaa !! :D

assalammualaikum ..hohohoo , setengah perkara belum diselesaikan lagi untuk pergi lapor diri pada 22/10/2012 neyhh bersamaan hari isnin .. adoiii adoii adoiii , peningg ....banyak nyerr barang nak kena beli , nak kena settle kannn ..ermm oke besok masa untuk membeli belahh , kasut tak beli lagi , nametag tak tempah lagi , n macam2 lagi lahh ..fuhhh ! seksa jugak tapi takpe , memang tak sabar nak memasuki alam pekerjaan even alam pekerjaan tak semanis waktu-waktu belajar dulu ..ramai orang cakap macam tue ! tapi aku ? dont know !just wait n see ya ...manis tak manis tue belakang kiraa , sekarang neyhh memang fokus untuk bekerja !bantu mak abahh yang selama neyy banyak menbantu aku , tibanya sekarang aku pulakk yang tolong diaoranggg ..and one thing ! i just want to buy what i had dream long time before and its from my hardwork :)) ohh tuhan !kau bantulah aku insan kerdil yang mengharapkan bantuan daripadamu ..aku berusaha , berdoa , tawakal dann selebihnya ku serahkan padaMU ya-Allah ..semoga peraturan hidupku adalah perancangan yang terbaik dariMU ya Allah ..amin ~ JOHOR BAHRU im coming for the seconddd time ! me myself my story my future ;)





No comments:

Post a Comment